V případě podání reklamace vyplňte elektronický formulář níže, nebo nám prosím zašlete e-mail z adresy, kterou máte uvedenou na své smlouvě, na reklamace@elimon.cz, eventuálně poštou na naši adresu: ELIMON a.s., Solvayova 1597/3, 400 01 Ústí nad Labem. Reklamaci vyúčtování lze uplatnit do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování.

Text zprávy o reklamaci by měl obsahovat:

  • specifikaci odběrného místa (číslo smlouvy nebo EIC/EAN kód),
  • konkrétní popis reklamované události (např. spotřeby energie za uvedené období, fakturované ceny, koncového a počátečního stavu měřidla, apod.),
  • v případě reklamace vyúčtování číslo dokladu,
  • případně doložení potřebných dokladů, fotografií s aktuálním stavem měřidla (elektroměr/plynoměr), předávacího protokolu apod.

Výše uvedené informace potřebujeme, abychom mohli vaši reklamaci vyřešit co nejrychleji.

Elektronický formulář

Označená pole jsou povinná

Typ odběru

Pojmenování vaší reklamace max. 100 písmen.

Děkujeme za odeslání formuláře.

Přidejte se k nám a šetřete díky naší Svěží energii.

Je to snadné. Stačí se nám jen ozvat.

Nechte nám kontakt, zavoláme vám

Nemáte čas to teď řešit? Nevíte, co si připravit? Nic se neděje. Zavoláme vám a předáme si všechny potřebné informace.

Děkujeme za odeslání formuláře.

Nezávazná cenová nabídka

Pošlete nám poslední vyúčtování a my vám zašleme nezávaznou nabídku na dodávky energií. Je to skutečně tak snadné.