Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informaceZákaznický servis
-
Přepis zákazníka se změnou dodavatele
Pokud chcete změnit v daném odběrném místě odběratele, a zároveň chcete změnit dodavatele elektřiny/plynu na naši společnost ELIMON a.s.
Více informací -
Přepis zákazníka v rámci společnosti ELIMON a.s.
Pokud chcete změnit v daném odběrném místě odběratele, ale stále odebírat elektřinu/plyn od naší společnosti ELIMON a.s.
Více informací -
Nové připojení
Pokud si stavíte nový dům nebo se stěhujete do bytu v novostavbě a na místě není osazen elektroměr/plynoměr.
Více informací -
Změna sazby nebo hodnoty jističe
Postup při změně distribuční sazby nebo hodnoty jističe.
Více informací -
Ukončení smlouvy s ELIMON a.s.
Pokud chcete přerušit dodávky elektřiny/plynu a ukončit smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny/plynu.
Více informací -
Změna osobních údajů
Nahlášení změny příjmení, trvalého bydliště, kontaktní adresy, změna emailu nebo telefonu.
Více informací -
Změna způsobů plateb
Nahlášení změny způsobu plateb anebo změny výše zálohy.
Více informací -
Reklamace
Podání reklamace vyplněním elektronického formuláře.
Více informací -
Samoodečty a fakturace
Možnost nahlášení kontrolního nebo fakturačního odečtu.
Více informací