mám zájem o dodávku Můj ELIMON

potřebujete poradit ?

Napište nám
+420 474 720 240 +420 220 512 422
+420 474 720 240

Důležitá informace pro zákazníky k dostupnosti našich obslužných kanálů

8. 10. 2021

aktualita_uoznameni zakaznikum Vážení zákazníci, aktuálně se na nás obrací velké množství zákazníků, kterým jejich dodavatel ukončil dodávku energií. Díky tomu je naše zákaznická linka vytížena více než obvykle. I když se snažíme všem pomoct, část hovorů bohužel nestihneme přijmout a v tuto chvíli není v našich silách volat zpět. Současně nás kontaktujete prostřednictvím kontaktních formulářů zde na webových stránkách, na které teď kapacitně nedokážeme reagovat.

Proto vás žádáme, abyste všechny své konkrétní požadavky na nás směřovali na info@elimon.cz, kam jsou nyní soustředěny všechny naše síly.

Pokud jste naším zákazníkem, některé svoje požadavky můžete vyřešit bez čekání na online portálu naší společnosti např. změna výše záloh, změna osobních údajů, samoodečet.

Děkujeme za pochopení, vstřícnost a trpělivost.

ELIMON a.s., Vaše Svěží energie

Jak probíhá
změna dodavatele

  1. Přečtěte si naše Předsmluvní informace, Všeobecné obchodní podmínky a prohlédněte si Ceník pro daný region.
  2. V případě zájmu vyplňte elektronický formulář Smlouva o sdružených službách dodávky elektřiny, nebo jeho papírovou podobu.
  3. Vytiskněte a podepište Smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny, a společně s kopií svého posledního vyúčtování zašlete poštou.
  4. Součástí Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny je Plná moc. Změna dodavatele je jen administrativní, stále budete mít stejného distributora a stejný elektroměr.
  5. Zašleme Vám potvrzenou kopii Smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny a následně originál Smlouvy společně s rozpisem plateb záloh.
  6. Stáváte se zákazníkem společnosti ELIMON a.s.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace