mám zájem o dodávku Můj ELIMON

potřebujete poradit ?

Napište nám
+420 474 720 240 +420 220 512 422
+420 474 720 240

Otázky k elektřině

  • Pokud si jako dodavatele elektřiny vyberu Vás, budu platit nějaký poplatek mimo ceny elektřiny a regulovaných cen?

    Ne, naše společnost žádné poplatky spojené se změnou dodavatele neúčtuje.

  • Proč potřebuji plnou moc, která je uvedená pod smlouvou?

    Na základě této podepsané plné moci za Vás provedeme veškeré úkony potřebné ke změně dodavatele. To znamená, že vše vyřídíme za Vás.

  • Je možné platit přes SIPO?

    Ano, je to možné. Stačí nám sdělit jen Vaše spojovací číslo – specifický symbol.

  • Smlouvu budu mít uzavřenou s Vámi, a zároveň s distributorem?

    Smlouva bude uzavřena jen s naší společností. Díky Smlouvě o sdružených službách dodávky elektřiny budeme zajišťovat dodávku elektřiny, a zároveň vyřídíme vše potřebné s distributorem.

  • Pokud budu mít problém s dodávkou elektřiny, s kým budu řešit tyto problémy?

    Výpadky elektřiny způsobené nepříznivými povětrnostními vlivy, poruchami sítě apod. je nutné řešit jako dosud s distribučními společnostmi. Kontakty:

    ČEZ distribuce - tel: 840 850 860
    EON distribuce - tel: 800 225 577
    PRE distribuce - tel: 1236

Dotazy k plynu

  • Při uzavření Smlouvy o sdružených službách na dodávku plynu s Vaší společností musím požádat o ukončení stávající smlouvy?

    Ne, nemusíte. Při uzavření Smlouvy o sdružených službách na dodávku plynu s naší společností zároveň podepíšete plnou moc, která nás opravňuje vyřídit všechny úkony spojené s ukončením smluvního vztahu se stávajícím dodavatelem.

  • Budou mi chodit faktury od Vaši společnosti i od distributora?

    Ne, nebudou. Vyúčtování spotřeby i distribuce plynu bude na jedné faktuře od společnosti ELIMON a.s.

  • Pokud si jako dodavatele plynu vyberu Vás, budu platit nějaký aktivační poplatek za změnu dodavatele?

    Ne, naše společnost si neúčtuje žádné aktivační poplatky za změnu dodavatele ani za uzavření smlouvy.

  • Máte k dispozici kalkulačku pro výpočet nákladů za dodávku plynu?

    Ano, k dispozici je i kalkulačka pro výpočet výše nákladů za dodávku plynu. Najdete ji zde.

  • Pokud budu mít problém s dodávkou plynu či poruchy plynoměru, s kým budu řešit tyto problémy?

    Problémy s dodávkou plynu či poruchy plynoměru je nutné řešit jako dosud s distribučními společnostmi. Kontakty:

    Pražská plynárenská distribuce - tel: 840 555 333 (pohotovost plyn: 1239 – nonstop)
    EON distribuce - tel: 800 225 577 (pohotovost plyn: 1239 – nonstop)
    RWE distribuce - tel: 840 113 355

Další otázky a odpovědi

  • Proč musím u formulářů vyplňovat početní otázku?

    Jelikož v poslední době zaznamenáváme velké množství formulářů odeslaných webovými roboty, kteří odesílají velké množství reklamy nebo jiného nevyžádaného obsahu, kontrolujeme touto cestou, jestli je odesílatelem daného formuláře skutečný uživatel z masa a kostí, který dokáže - na rozdíl od programovaného spambota - pochopit a vyřešit takto jednoduchou zkoušku.

  • Kdo je to "dodavatel poslední instance"?

    Dodavatelem poslední instance je subjekt na trhu energií, který má v zákonem stanovených případech povinnost dodávat energie zákazníkům za ceny stanovené Energetickým regulačním úřadem. Institutu dodávky od dodavatele poslední instance mohou využít zákazníci v případech, kdy jejich stávající dodavatel pozbyl schopnost dodávat energie. Dodavatel poslední instance by současně měl být pojistkou pro malé zákazníky a domácnosti, kteří mají právo volby svého dodavatele energií, avšak z různých příčin dodavatele na trhu energií nenalezli.

  • Co dělat, když zkrachuje Váš dodavatel?

    K panice není důvod, ale může se to prodražit. Při krachu Vašeho stávajícího dodavatele energií totiž dodávky neustanou. Energie Vám pošle dodavatel poslední instance, který má v zákonem stanovených případech povinnost dodávat energie zákazníkům za ceny stanovené Energetickým regulačním úřadem. Zkrachovalému dodavateli odebere Energetický regulační úřad (ERÚ) licenci k obchodu s energií. Ze zákona pak mají zákazníci možnost změnit dodavatele pomocí zrychlené změny dodavatele a při změně není třeba dodržovat standardní výpovědní lhůty.

  • Jak se mohu ucházet o práci ve firmě ELIMON a.s.?

    Na našich webových stránkách ve složce kariéra se dočtete, které pracovní pozice aktuálně hledáme.

  • Nabízíte i jiné služby mimo dodávku elektřiny a plynu?

    Ano. Mimo těchto služeb nabízíme například:

    • audity energetických celků,
    • údržbu kotelen a výroben s kombinovanou výrobou elektřiny a tepla,
    • údržbu lokálních výtopen a výměníkových stanic,
    • dodávky a montáže solárních kolektorů a fotovoltaických systémů,
    • zpracování energetických auditů, strategického poradenství,
    • provozování energetických hospodářství,
    • poradenská činnost v oblasti energetiky,
    • termovizní měření,
    • dodávky systémů záložního napájení
  • Kde najdu informace týkající se dříve vyhlášených nebo probíhajících Akcí a bonusů?

    Pro informace o Akcích a bonusech nás prosím kontaktujte na info@elimon.cz, nebo nás kontaktujte na telefonním čísle +420 474 720 240 nebo +420 220 512 422.

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace